Έκρηξη σε ΑΤΜ στη Θεσσαλονίκη τα ξημερώματα
Έκρηξη σε μηχάνημα αυτόματης ανάληψης (ΑΤΜ) σημειώθηκε τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη. Είναι η τέταρτη από την περασμένη εβδομάδα.
Αυτή τη φορά, άγνωστοι «χτυπήσαν» σε ΑΤΜ το οποίο βρίσκεται στην πρόσοψη του ΚΑΠΗ, στην πλατεία της δημοτικής κοινότητας Φιλύρου.
Οι δράστες φαίνεται να ανατίναξαν το μηχάνημα «στόχο», προκαλώντας ζημιές σ' αυτό, και στη συνέχεια «τρύπωσαν» στο ΚΑΠΗ σπάζοντας την τζαμαρία του.
Από την Αστυνομία δεν έχει γίνει γνωστό εάν αφαιρέθηκαν χρήματα από τις κασετίνες του ΑΤΜ.
Οι Αρχές ερευνούν το περιστατικό που συνέβη γύρω στις 3.30 τα ξημερώματα, εξετάζοντας εάν πρόκειται για τους ίδιους δράστες που «χτύπησαν» τις προηγούμενες μέρες, με πανομοιότυπο τρόπο, σε Κωνσταντινοπολίτικα, Νεάπολη και Ευκαρπία.
Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια στην Αττική
13:14
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
Ηράκλειο: «Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Ήταν μακριά», είπε η μητέρα του 3χρονου Άγγελου
12:47