Μποτιλιάρισμα στην Αθηνών-Λαμίας λόγω τροχαίου
Μεγάλη ταλαιπωρία για τους οδηγούς που το μεσημέρι της Πέμπτης θα πρέπει να κινηθούν στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας.
Ειδικότερα, μποτιλιάρισμα υπάρχει στην κάθοδο στο ύψος της Μεταμόρφωσης μετά από τροχαίο που σημειώθηκε γύρω στις 15:00 το μεσημέρι.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Τροχαία, τα οχήματα απομακρύνθηκαν, ωστόσο, η κίνηση στο σημείο παραμένει.
Δείτε τον χάρτη:

PHOTO 1 / 3
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54
ΚΟΣΜΟΣ
Πάπας Λέων: Να λύσουμε τις διαμάχες ως άνθρωποι και όχι ως ζώα με υπερτεχνολογικά όπλα
16:47
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε μονοκατοικία στη Ραφήνα - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
16:40
ΚΟΣΜΟΣ
Βέλγιο: Ακυρώθηκε η αναπαράσταση της μάχης του Βατερλό λόγω του καύσωνα
16:33
ΚΟΣΜΟΣ