Μποτιλιάρισμα στην Αθηνών-Λαμίας λόγω τροχαίου
Μεγάλη ταλαιπωρία για τους οδηγούς που το μεσημέρι της Πέμπτης θα πρέπει να κινηθούν στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας.
Ειδικότερα, μποτιλιάρισμα υπάρχει στην κάθοδο στο ύψος της Μεταμόρφωσης μετά από τροχαίο που σημειώθηκε γύρω στις 15:00 το μεσημέρι.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Τροχαία, τα οχήματα απομακρύνθηκαν, ωστόσο, η κίνηση στο σημείο παραμένει.
Δείτε τον χάρτη:

PHOTO 1 / 3
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η κυβέρνηση ήρε τους περιορισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω του σεισμού
18:45
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο από 29 Ιουνίου έως 3 Iουλίου
18:36
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε στο νοσοκομείο - Είχε εντοπιστεί αναίσθητο μέσα σε αυτοκίνητο
18:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Κάρολος γυρίζει την πλάτη στο Μπάκιγχαμ - Δεν θα μείνει εκεί μετά την ανακαίνιση εκατομμυρίων
18:20
ΕΛΛΑΔΑ