Θεσσαλονίκη: Έριξαν μπογιές και μπουκάλια στα γραφεία της ΕΡΤ3
Ομάδα αγνώστων πέταξε μπογιές και μπουκάλια στα γραφεία της διοίκησης της ΕΡΤ3 στη Θεσσαλονίκη.
Ειδικότερα, άγνωστα άτομα γύρω στις 06:00 το πρωί της Τρίτης πλησίασαν τα γραφεία και έριξαν κόκκινη μπογιά και γυάλινα μπουκάλια στις τζαμαρίες, προκαλώντας φθορές.

Πηγή: ΙΝΤΙΜΕ/ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Στη συνέχεια, η ομάδα αγνώστων έφυγε από το σημείο, σύμφωνα με το voria.gr.
Η διοίκηση της ΕΡΤ καταδικάζει την επίθεση
«Πράξη ανούσιου παλικαρισμού» χαρακτηρίζει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΤ την επίθεση αγνώστων.
«Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ καταδικάζουν απερίφραστα κάθε τέτοια ενέργεια που στρέφεται ευθέως κατά της ελευθερίας της ενημέρωσης. Οι δράστες της επίθεσης πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι όση μπογιά και να δαπανήσουν, δεν πρόκειται να αμαυρώσουν τη συνειδητή και διαρκή προσπάθεια των εργαζομένων της ΕΡΤ να παρέχουν στους πολίτες έγκυρη ενημέρωση και ποιοτική ψυχαγωγία», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της ΕΡΤ.
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
Βενεζουέλα: «Νόμιζα ότι θα πεθάνω - Ήταν σαν ταινία» - Συγκλονιστικές μαρτυρίες για το διπλό σεισμό
15:42