Κορωνοϊός: Θετικοί στον ιό γιατροί στο νοσοκομείο του Ρίου
Εννέα μέλη του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού του vοσοκομείου του Ρίου, στην Πάτρα, βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό και παραμένουν σε κατ' οίκον περιορισμό.
Σύμφωνα με το tempo24, και όπως κατήγγειλε ο Πρόεδρος της Ε.Ι.Ν.Α. Δημήτρης Ζιαζιάς, υπάρχει έλλειψη στο προστατευτικό υλικό και στο προσωπικό δίνεται μια μάσκα ανά 8ωρο.
Τα πέντε κρούσματα πρόκειται για γιατρούς που υπηρετούν στην Παθολογική κλινική του νοσηλευτηρίου και όταν άρχισαν να εμφανίζουν συμπτώματα της νόσου τους έγινε εξέταση και βρέθηκαν θετικοί.
Το γεγονός, έχει προκαλέσει αναστάτωση στο προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος, καθώς οι συγκεκριμένοι γιατροί, λόγω και της ειδικότητός τους έχουν μετακινηθεί σε πολλά τμήματα τις τελευταίες ημέρες.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ: «Μαζεύτηκαν οι υπογραφές για νέα Κεντρική Επιτροπή» - Πολάκης πριν την Πολιτική Γραμματεία
16:17
ΕΛΛΑΔΑ
Στις φλόγες παραδόθηκαν σπίτια από τη μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο
16:08
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
ΚΟΣΜΟΣ