Κορωνοϊός: Θετικός στον ιό αστυνομικός στο Χαλάνδρι - Σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του
Αστυνομικός ο οποίος είχε σταλεί για να ενισχύσει το Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Ο αστυνομικός εμφάνισε συμπτώματα, εισήχθη στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου και του έγινε το απαραίτητο τεστ.
Το πρώτο δείγμα που ελήφθη ήταν αρνητικό, ενώ το δεύτερο έδειξε ότι ήταν θετικός στον ιό.
Ακολούθησε διαδικασία ιχνηλάτησης των επαφών του και τέθηκαν σε καραντίνα ακόμη 17 αστυνομικοί.
Κανένας εξ αυτών δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό σύμπτωμα.
Στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου, αλλά και την Αστυνομική Διεύθυνση, έχει γίνει απολύμανση και λειτουργούν κανονικά.
ΚΟΣΜΟΣ
Έκρηξη ηφαιστείου στη Γουατεμάλα - Τουρίστες κατέγραψαν σε βίντεο τη «βροχή λάβας»
11:18
ΕΛΛΑΔΑ
Η στιγμή της σύλληψης επιδειξία έξω από το Πάντειο - Η ανάρτηση θύματος παρενόχλησης
11:17
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στο Αιγάλεω: Διακοπή κυκλοφορίας και στα δύο ρεύματα στην οδό Ορφέως
11:13
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αιχμές Διαμαντοπούλου για Τσίπρα: Ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν αντιγράφεται και δεν επαναλαμβάνεται
11:06
ΚΟΣΜΟΣ