Νέο κρούσμα κορωνοϊού σε μωρό σε οικισμό Ρομά στην Ξάνθη
Ένα μωρό μόλις 15 μηνών βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό και κατοικεί μαζί με τους γονείς του σε οικισμό Ρομά και συγκεκριμένα στο Δροσερό Ξάνθης.
Ήδη έχει ξεκινήσει η ιχνηλάτηση και όσοι ήρθαν σε επαφή με το μωρό διαπιστώθηκε ότι μένουν στον συγκεκριμένο οικισμό των Ρομά.
Αυτή την ώρα ο υφυπουργός διαχείρισης κρίσεων Νίκος Χαρδαλιας μεταβαίνει εσπευσμένα στην περιοχή ενώ μαζί του θα βρίσκεται και κλιμάκιο του ΕΟΔΥ.
Θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης για να διαπιστωθεί αν θα πρέπει να μπει η περιοχή σε καραντίνα ή όχι.
CULTURE
Μάικλ Φασμπέντερ: «Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξέρεις τι μπορείς να εμπιστευτείς στο διαδίκτυο»
12:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Επιχείρηση Περίοδος»: Η πρώτη αποστολή που θα μελετήσει την έμμηνο ρήση στο διάστημα
12:13
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 44χρονος διακινητής - Κατασχέθηκε μεγάλη ποσότητα κρυσταλλικής μεθαμφεταμίνης
12:11
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
«'Ερχεται» σχέδιο για ψάρεμα του λαγοκέφαλου: Στόχος επιδότηση άνω των 4,73 ευρώ το κιλό
12:02
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ