Νέο κρούσμα κορωνοϊού σε μωρό σε οικισμό Ρομά στην Ξάνθη
Ένα μωρό μόλις 15 μηνών βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό και κατοικεί μαζί με τους γονείς του σε οικισμό Ρομά και συγκεκριμένα στο Δροσερό Ξάνθης.
Ήδη έχει ξεκινήσει η ιχνηλάτηση και όσοι ήρθαν σε επαφή με το μωρό διαπιστώθηκε ότι μένουν στον συγκεκριμένο οικισμό των Ρομά.
Αυτή την ώρα ο υφυπουργός διαχείρισης κρίσεων Νίκος Χαρδαλιας μεταβαίνει εσπευσμένα στην περιοχή ενώ μαζί του θα βρίσκεται και κλιμάκιο του ΕΟΔΥ.
Θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης για να διαπιστωθεί αν θα πρέπει να μπει η περιοχή σε καραντίνα ή όχι.
ΕΛΛΑΔΑ
Μύκονος: Πέταξε σάκο με ναρκωτικά στη θέα των αστυνομικών - Συνελήφθη ενώ ετοιμαζόταν να διαφύγει
13:16
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σχοινάς: Υπαρκτή απειλή οι λαγοκέφαλοι - Την Πέμπτη έκτακτη σύσκεψη με αλιείς
13:03
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Posokanei: Πάνω από 250.000 μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί την πλατφόρμα - Έρχονται βελτιώσεις
13:02
ΣΠΟΡ
Παναθηναϊκός: Δείτε live την επίσημη παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
13:00
CULTURE