Νέο κρούσμα κορωνοϊού σε μωρό σε οικισμό Ρομά στην Ξάνθη
Ένα μωρό μόλις 15 μηνών βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό και κατοικεί μαζί με τους γονείς του σε οικισμό Ρομά και συγκεκριμένα στο Δροσερό Ξάνθης.
Ήδη έχει ξεκινήσει η ιχνηλάτηση και όσοι ήρθαν σε επαφή με το μωρό διαπιστώθηκε ότι μένουν στον συγκεκριμένο οικισμό των Ρομά.
Αυτή την ώρα ο υφυπουργός διαχείρισης κρίσεων Νίκος Χαρδαλιας μεταβαίνει εσπευσμένα στην περιοχή ενώ μαζί του θα βρίσκεται και κλιμάκιο του ΕΟΔΥ.
Θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης για να διαπιστωθεί αν θα πρέπει να μπει η περιοχή σε καραντίνα ή όχι.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
«'Ερχεται» σχέδιο για ψάρεμα του λαγοκέφαλου: Στόχος επιδότηση άνω των 4,73 ευρώ το κιλό
12:02
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Αργεντινή-Αυστρία και Γαλλία-Ιράκ με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
11:42
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόφωνα ένοχη και ποινή φυλάκισης 20 μηνών στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου για την διαρροή email
11:38
ΕΛΛΑΔΑ
Περιφέρεια Αττικής: «Εννέα ψέματα και αλήθειες για τα Προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας»
11:36
ΚΟΣΜΟΣ