Μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου συνεχίζουν την αποχή τους οι δικηγόροι
Συνεχίζουν την αποχή τους οι δικηγόροι έως και τη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου.
Την απόφαση αυτή έλαβε η συντονιστική επιτροπή της Ολομέλειας των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας που συνεδρίασε σήμερα, στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.
Κατά τη συνεδρίασή της η συντονιστική επιτροπή της Ολομέλειας, συζήτησε τις εξελίξεις σχετικά με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει έως τώρα καμία ουσιαστική ανταπόκριση από την κυβέρνηση στα αιτήματα του δικηγορικού Σώματος για απόσυρση του ασφαλιστικού προσχεδίου, έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με τους κοινωνικούς φορείς από μηδενική βάση.
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30
ΚΟΣΜΟΣ