Κορωνοϊός - Ιπποκράτειο: Νεφροπαθής από τον Εχίνο βρέθηκε θετικός στον ιό
Συναγερμός σήμανε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, καθώς ένας νεφροπαθής που πήγε για εξετάσεις ρουτίνας, βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με το Έθνος, ο 60χρονος από τον Εχίνο της Ξάνθης, είχε υποβληθεί σε μεταμόσχευση νεφρού και μετέβη στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας για να κάνει κάποιες εξετάσεις αναφορικά με τη διαδικασία της αιμοκάθαρσης.
Βάσει πρωτοκόλλου τον υπέβαλαν σε τεστ και βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό. Άμεσα διακομίστηκε στο ΑΧΕΠΑ όπου και νοσηλεύεται σε καλή ευτυχώς κατάσταση.
Πλέον όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που συναντήθηκε με τον 60χρονο στο Ιπποκράτειο υποβάλλεται σε εξετάσεις, ενώ οι υγειονομικές αρχές αναζητούν τον οδηγό ταξί που τον μετέφερε από την Ξάνθη στη Θεσσαλονίκη.
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:14
Ακαθάριστα οικόπεδα: Λήγει σήμερα η προθεσμία, από αύριο οι έλεγχοι - Πρόστιμα μέχρι και 2.000 ευρώ
08:14
Ηλεκτρονική μύτη μπορεί να μυρίσει το χαλασμένο φαγητό πριν το καταλάβει ο άνθρωπος
08:01
Κάτω από τα 80 δολάρια το βαρέλι η τιμή του Brent με το βλέμμα στις συνομιλίες στη Γενεύη
08:01