Ιδιοκτήτες καταστημάτων σε Κολωνάκι και Ομόνοια έβγαλαν τραπεζάκια και σέρβιραν ποτά
Δύο ιδιοκτήτες καταστημάτων σε Κολωνάκι και Ομόνοια οδηγούν στο αυτόφωρο την Παρασκευή οι Αρχές, καθώς είχαν βγάλει τραπεζοκαθίσματα και σέρβιραν ποτά.
Το πρώτο κατάστημα, πολύ γνωστό καφέ μπαρ στο Κολωνάκι, όπου οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι είχαν βγάλει δύο σταντ και σκαμπό στην είσοδο του καταστήματος όπου βρίσκονταν τρεις πελάτες και είχαν σερβιριστεί και ποτά.
Το δεύτερο κατάστημα, στην Ομόνοια, εκτός από τα τραπεζοκαθίσματα είχε βάλει δυνατά και τη μουσική με τους πελάτες να έχουν σερβιριστεί το ποτό τους.
Και οι δύο συλληφθέντες οδηγούνται στη Δικαιοσύνη.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση Interview για Α' Θεσσαλονίκη:Πρώτη η ΝΔ, δεύτερος ο Βελόπουλος, «εξαφανισμένος» ο ΣΥΡΙΖΑ
11:41
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 63χρονο για σεξουαλική παρενόχληση 8χρονης σε πάρκο
11:37
ΚΟΣΜΟΣ
Έφτασε στη Γαλλία ο Ζελένσκι: Η υποδοχή Μακρόν και η ουκρανική ατζέντα για την σύνοδο των G7
11:33
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα αποτελέσματα των εξετάσεων μέσω SMS
11:29
ΚΟΣΜΟΣ