Στόχος εμπρηστών υπαίθριο πάρκινγκ της Τροχαίας Αττικής
Στόχος εμπρηστών έγινε μια ώρα μετά τα μεσάνυχτα υπαίθριο πάρκινγκ της Τροχαίας Αττικής, που βρίσκεται κάτω από τις γραμμές του τρένου στο Σταθμό Λαρίσης.
Άγνωστοι πέταξαν δύο βόμβες μολότοφ, οι οποίες ανεφλέγησαν και προκάλεσαν μικρές ζημιές στο αυτοκίνητο ενός αστυνομικού.
Η επίθεση έγινε μια ώρα μετά τα μεσάνυχτα και η αστυνομία προχώρησε σε τρεις προσαγωγές.
Ωστόσο, στη συνέχεια δεν διαπιστώθηκε κάποιο από τα άτομα να έχει σχέση με την επίθεση και οι τρεις προσαχθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι.
Λίγη ώρα αργότερα, η αναρχική ομάδα «Αναρχικοί – Αναρχικές» με κείμενό τους σε γνωστή ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου αναλάμβαναν την ευθύνη για το μπαράζ εμπρησμών πριν από τρεις ημέρες σε αυτοκίνητα και ΑΤΜ σε έξι διαφορετικές περιοχές στην Αθήνα.
Μεγάλη επιχείρηση στον Ασπρόπυργο για ρευματοκλοπή - Έξι συλλήψεις, ξηλώθηκαν 2,6 χλμ καλωδίων
17:10
Νέο ρεκόρ θερμοκρασίας Ιουνίου στη Βρετανία: Κλειστά σχολεία, κλήσεις έκτακτης ανάγκης και απόγνωση
17:06
Κόντρα Λαβρόφ - Ρούμπιο για το αν υπήρξε συμφωνία για την Ουκρανία στην Αλάσκα
17:03
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54