Ξεκινά η κατεδάφιση κτηρίων εντός του Ελληνικού
Εκδόθηκε από το Αυτοτελές Γραφείο Ελληνικού της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας, η προβλεπόμενη διαπιστωτική πράξη, για την έναρξη των εργασιών κατεδάφισης κτηρίων, που βρίσκονται εντός του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά.
Η διαπιστωτική πράξη εκδόθηκε εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων έναρξης των εργασιών και σε πλήρη ευθυγράμμιση με τους στόχους της μεγάλης αυτής στρατηγικής επένδυσης.
Έτσι, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου αποδεικνύεται έμπρακτα η σταθερή προσήλωση και η δέσμευση του υπουργείου Οικονομικών στον εθνικό στόχο της επανεκκίνησης της οικονομίας.
CULTURE
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
ΚΟΣΜΟΣ
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38
ΚΟΣΜΟΣ
Συνομιλίες CENTCOM - Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν στο Κατάρ ανακοίνωσε ο Βανς
20:30
ΚΟΣΜΟΣ