Ξεκινά η κατεδάφιση κτηρίων εντός του Ελληνικού
Εκδόθηκε από το Αυτοτελές Γραφείο Ελληνικού της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας, η προβλεπόμενη διαπιστωτική πράξη, για την έναρξη των εργασιών κατεδάφισης κτηρίων, που βρίσκονται εντός του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά.
Η διαπιστωτική πράξη εκδόθηκε εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων έναρξης των εργασιών και σε πλήρη ευθυγράμμιση με τους στόχους της μεγάλης αυτής στρατηγικής επένδυσης.
Έτσι, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου αποδεικνύεται έμπρακτα η σταθερή προσήλωση και η δέσμευση του υπουργείου Οικονομικών στον εθνικό στόχο της επανεκκίνησης της οικονομίας.
ΕΛΛΑΔΑ
Στις 41 οι αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο - Τέσσερις σε εξέλιξη
19:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικά drones έπληξαν ρωσικό διυλιστήριο - Ανεστάλη η λειτουργία του
19:40
ΚΟΣΜΟΣ
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ