Εξάρχεια: Τι βρέθηκε κατά την επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στο υπό κατάληψη κτήριο
Ολοκληρώθηκε η αστυνομική επιχείρηση, που ξεκίνησε από νωρίς το πρωί της Παρασκευής, για την εκκένωση δύο κτηρίων, που τελούσαν υπό κατάληψη, επί της οδού Δερβενίων 52 και 56 στα Εξάρχεια.
Στα κτήρια βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κράνη, αντιασφυξιογόνες μάσκες, πυροσβεστήρες, στυλιάρια, ηλεκτρονικός υπολογιστής και έντυπο υλικό.
Τα ευρήματα θα μεταφερθούν στα εγκληματολογικά εργαστήρια για DNA και αποτυπώματα.
Σημειώνεται ότι το κτήριο στον αριθμό 56 είχε καταληφθεί το 2015 από αντιεξουσιαστές, οι οποίοι – τότε – ανέφεραν ότι ήθελα να στεγάσουν πρόσφυγες και μετανάστες.
PHOTO 1 / 7
Photo 1/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 2/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 3/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 4/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 5/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 6/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
Photo 7/7
Πηγή: Ελληνική Αστυνομία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα - Το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
ΚΟΣΜΟΣ