Τύρναβος: Στο νοσοκομείο τρίχρονο αγόρι που ήπιε χλωρίνη
Χλωρίνη κατανάλωσε ένα τρίχρονο αγοράκι Ρομά στον Τύρναβο την Κυριακή το απόγευμα, κινητοποιώντας τις υγειονομικές Αρχές.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα larisanet.gr, το νήπιο μεταφέρθηκε άμεσα στο Κέντρο Υγείας Τυρνάβου.
Στη συνέχεια, ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε το παιδί στο Πανεπιστημιακό Nοσοκομείο Λάρισας για εξετάσεις ενώ στη συνέχεια διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, που εφημέρευε.
Οι θεράποντες ιατροί αναφέρουν πως το παιδί είναι σε καλή κατάσταση και δεν κινδυνεύει η ζωή του.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα - Το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
ΚΟΣΜΟΣ