Τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό «Αιγάλεω» του μετρό
Έκλεισε νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης ο σταθμός Αιγάλεω του μετρό, έπειτα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Ειδικότερα, ο σταθμός έκλεισε με εντολή της αστυνομίας, έπειτα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
Ο άγνωστος στο τηλεφώνημα είχε ενημερώσει τις Αρχές ότι η βόμβα θα εκραγεί στις 13:10.
Ωστόσο, για ακόμη μια φορά, αποδείχθηκε ότι το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό ήταν φάρσα.
Ειδικότερα, άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που έσπευσαν στο σημείο, μετά το τηλεφώνημα που έκανε άγνωστος το μεσημέρι και διενήργησαν έρευνα, δεν βρήκαν κάτι ύποπτο.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος για PosoKanei: Αυτονόητο χρήσιμο μέτρο ενημέρωσης των καταναλωτών
12:23
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Νεκρή βρέθηκε στα κρατητήρια η 34χρονη που είχε πετάξει το βρέφος της σε κάδο απορριμμάτων
12:22
CULTURE
Μάικλ Φασμπέντερ: «Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξέρεις τι μπορείς να εμπιστευτείς στο διαδίκτυο»
12:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Επιχείρηση Περίοδος»: Η πρώτη αποστολή που θα μελετήσει την έμμηνο ρήση στο διάστημα
12:13
ΕΛΛΑΔΑ