Τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό «Αιγάλεω» του μετρό
Έκλεισε νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης ο σταθμός Αιγάλεω του μετρό, έπειτα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας.
Ειδικότερα, ο σταθμός έκλεισε με εντολή της αστυνομίας, έπειτα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
Ο άγνωστος στο τηλεφώνημα είχε ενημερώσει τις Αρχές ότι η βόμβα θα εκραγεί στις 13:10.
Ωστόσο, για ακόμη μια φορά, αποδείχθηκε ότι το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στον σταθμό ήταν φάρσα.
Ειδικότερα, άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών που έσπευσαν στο σημείο, μετά το τηλεφώνημα που έκανε άγνωστος το μεσημέρι και διενήργησαν έρευνα, δεν βρήκαν κάτι ύποπτο.
ΚΟΣΜΟΣ
Άρχισε η κούρσα διαδοχής μετά την παραίτηση Στάρμερ: Ο Μπέρναμ ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του
14:08
CULTURE
Ο Τζορτζ Λούκας δανείζει τη φωνή του σε χαρακτήρα της ταινίας «Minions & Monsters»
14:08
ΕΛΛΑΔΑ
Όπλο εντοπίστηκε από πολίτη στον βυθό της θάλασσας στην Καβάλα
13:59
ΕΛΛΑΔΑ
Η νέα εικόνα του Παρθενώνα: Οι πρώτες αντιδράσεις μετά την αλλαγή στο δυτικό αέτωμα
13:55
ΚΟΣΜΟΣ