Θετική στον κορωνοϊό νοσηλεύτρια στο «Δρομοκαΐτειο»
Ανανεώθηκε:
Συναγερμός σήμανε στο Δρομοκαΐτειο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, καθώς μία από τις νοσηλεύτριες βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με τον Alpha, νοσηλεύεται με ήπια συμπτώματα στο Αττικό Νοσοκομείο.
Ο ΕΟΔΥ ιχνηλατεί τις επαφές της, ενώ κλιμάκιο θα επισκεφτεί τον ξενώνα και εάν κριθεί απαραίτητο θα λάβει δείγματα από ασθενείς και προσωπικό.
Σημειώνεται πως το Σάββατο ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 31 νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα μας.
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 4166, εκ των οποίων το 54.6% αφορά άνδρες.
Τα 1166 (28.0%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2095 (50.3%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.
Ακόμη, 10 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 58 ετών. 2 (20.0%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 80.0% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 127 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.
Αναχώρησε για Βενεζουέλα επίλεκτη ομάδα Ελλήνων διασωστών - Θα συνδράμουν με drone και sonar
15:29
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55