Γέννησε γυναίκα θετική στον κορωνοϊό - Καλά στην υγεία τους μητέρα και μωρό
Ανανεώθηκε:
Ακόμα μία γυναίκα θετική στον κορωνοϊό γέννησε ένα αγοράκι στη Γ' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν».
Η γυναίκα είναι 37 ετών, πρωτοτόκος, βρισκόταν στην 37η+5 εβδομάδα κύησης και παρακολουθείτο στη Α' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Αλεξάνδρα».
Η επίτοκος παραπέμφθηκε στο πρωί στις 08.00 πμ στη Γ' Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ, μετά από συνεννόηση με το Εθνικό Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας (ΕΚΕΠΥ).
Υποβλήθηκε χθες, Σάββατο, σε έλεγχο για λοίμωξη Covid-19 στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου για καισαρική τομή, λόγω ενδομήτριας καθυστέρησης της ανάπτυξης του εμβρύου.
Η γυναίκα ήταν ασυμπτωματική. Στις 12.30 έγινε καισαρική τομή. Η μητέρα και το αγοράκι, βάρους γέννησης 2.630 γραμμαρίων, είναι σε άριστη κατάσταση.
Η μητέρα μεταφέρθηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και το νεογνό μεταφέρθηκε στη μονάδα πρόωρων νεογνών για παρακολούθηση, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
Αναχώρησε για Βενεζουέλα επίλεκτη ομάδα Ελλήνων διασωστών - Θα συνδράμουν με drone και sonar
15:29
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58