Φθιώτιδα: Λεωφορείο του ΚΤΕΛ κάηκε ολοσχερώς στην εθνική οδό
Ανανεώθηκε:
Κάηκε ολοσχερώς το βράδυ της Δευτέρας λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, γεμάτο επιβάτες, στην εθνική οδό διερχόμενο από το Μαρτίνο στο ρεύμα προς Αθήνα.
Ειδικότερα, στην κατηφόρα, λίγο πριν τα όρια με τον νομό Βοιωτίας το όχημα πήρε φωτιά.
Τόσο οι 28 επιβάτες όσο και ο οδηγός πρόλαβαν και το εγκατέλειψαν εγκαίρως.
Η πυρκαγιά ξεκίνησε από τη μηχανή, σύμφωνα με το δημοσίευμα του lamiareport.gr.
Ο οδηγός προσπάθησε να σβήσει τη φωτιά με πυροσβεστήρα αλλά δεν τα κατάφερε και το λεωφορείο τυλίχθηκε πολύ γρήγορα στις φλόγες.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με τρία οχήματα από Αταλάντη, ένα όχημα από Άγιο Κωνσταντίνο, ένα από Θήβα και ένα από Λαμία, καθώς υπήρχε φόβος η πυρκαγιά να επεκταθεί σε δασική έκταση πλησίον της εθνικής, κάτι που δεν συνέβη χάρη στην άμεση επέμβαση των πυροσβεστικών δυνάμεων.
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00