Σίκινος: Με αυτόν τον ιδιαίτερο τρόπο αποχαιρετούν οι κάτοικοι τους τουρίστες
Ανανεώθηκε:
Αδυναμία στους τουρίστες φαίνεται πως έχουν οι κάτοικοι της Σικίνου, αφού έχουν επιλέξει να τους αποχαιρετούν με έναν ιδιαίτερο τρόπο!
Συγκεκριμένα, κατά τον απόπλου του πλοίου οι κάτοικοι του νησιού πέφτουν από την προβλήτα μέσα στη θάλασσα, για να αποχαιρετίσουν όσους έχουν επιβιβαστεί στο πλοίο, όπως αναφέρει το cyclades24.gr.
Στη δημοσιότητα δόθηκε βίντεο από τη στιγμή που το «Dionisios Solomos» αναχωρεί από το λιμάνι της Σικίνου (Αλοπρόνοια) για τον επόμενο προορισμό του.
Ως είθισται στο νησί, στους καλοκαιρινούς αποχαιρετισμούς το πλοίο κορνάρει παρατεταμένα και ο κόσμος βουτάει στα απόνερα του.
Δείτε εδώ το βίντεο:
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ