Κορωνοϊός - Ηγουμενίτσα: Τρία τα θετικά στον ιό προσφυγόπουλα
Ανανεώθηκε:
Και το τρίτο από τα 4 ανήλικα προσφυγόπουλα που είχαν θεαθεί την προηγούμενη Δευτέρα στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, βρέθηκε με κορωνοϊό κατά τη διακομιδή τους στο Νοσοκομειακό Ιωαννίνων.
Τη μεταφορά τους στο Πανεπιστημιακό ζήτησε ο εισαγγελέας καθώς μετά την αρχική διάγνωση για μόλυνση των 2 από τα 4 παιδιά, δεν βρισκόταν χώρος απομόνωσης.
Τα παιδιά περιπλανιόνταν στην Ηγουμενίτσα, πιθανότατα έχοντας μεταφερθεί από κύκλωμα λαθρεμπόρων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα τέσσερα παιδιά είναι αδέλφια από τη Συρία, από 4 έως 16 ετών.
Σημειώνεται ότι λόγω της επαφής τους με τα προσφυγόπουλα, σε καραντίνα έχουν τεθεί 13 άτομα στην Ηγουμενίτσα, 2 νοσηλευτές του Κέντρου Υγείας και 11 αστυνομικοί της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσπρωτίας.
Οι νοσηλευτές και οι αστυνομικοί που έχουν τεθεί σε απομόνωση, θα υποβληθούν σε τεστ για να διαπιστωθεί εάν έχουν μολυνθεί από τον ιό.
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη παίρνοντας της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03