Αρχιεπίσκοπος Κρήτης: Υποβλήθηκε σε τραχειοστομία
Ανανεώθηκε:
«Επικοινωνία με το περιβάλλον» έχει πλέον ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν ο Αρχιεπίσκοπος «έχει επικοινωνία με το περιβάλλον ενώ μετά το τέλος των παρακλινικών εξετάσεων υποβλήθηκε σε τραχειοστομία».
Αναλυτικά το ιατρικό ανακοινωθέν του ΠΑΓΝΗ:
«Ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος, νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας ΠαΓΝΗ, από τις 27/09/2020 για οξεία υπερκαπνική αναπνευστική ανεπάρκεια.
Είναι σε αφύπνιση, έχει επικοινωνία με το περιβάλλον και παραμένει αιμοδυναμικά σταθερός και απύρετος.
Μετά το πέρας των παρακλινικών εξετάσεων, απεφασίσθη και έγινε τραχειοστομία, την οποία ανέχεται καλώς.
Η κατάσταση της υγείας του είναι σταθερή».
Κόντρα Λαβρόφ - Ρούμπιο για το αν υπήρξε συμφωνία για την Ουκρανία στην Αλάσκα
17:03
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54
Πάπας Λέων: Να λύσουμε τις διαμάχες ως άνθρωποι και όχι ως ζώα με υπερτεχνολογικά όπλα
16:47
Φωτιά σε μονοκατοικία στη Ραφήνα - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
16:40