Παρέμβαση του Ρουβίκωνα στο γραφείο του Καραμανλή
Ανανεώθηκε:
Παρέμβαση στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή έκαναν μέλη του Ρουβίκωνα.
Τα άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο έγραψαν συνθήματα στους τοίχους, πέταξαν τρικάκια και αποχώρησαν.
Σε κείμενό τους σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου αναφέρουν μεταξύ άλλων πως: «Στην κυβέρνηση θέλουν να υποβαθμίσουν τη δημόσια συγκοινωνία, τουλάχιστον στο κομμάτι του ΟΑΣΑ, έτσι ώστε να στρώσουν το έδαφος για ιδιωτικοποιήσεις».
«Να μην τολμήσετε να σκεφτείτε περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των μεταφορών. Να γίνουν άμεσες προσλήψεις οδηγών και να επιστρέψουν στην κυκλοφορία τα "παρκαρισμένα" οχήματα του ΟΑΣΑ», αναφέρουν σε άλλο σημείο.
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ