Παρέμβαση του Ρουβίκωνα στο γραφείο του Καραμανλή
Ανανεώθηκε:
Παρέμβαση στο πολιτικό γραφείο του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή έκαναν μέλη του Ρουβίκωνα.
Τα άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο έγραψαν συνθήματα στους τοίχους, πέταξαν τρικάκια και αποχώρησαν.
Σε κείμενό τους σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου αναφέρουν μεταξύ άλλων πως: «Στην κυβέρνηση θέλουν να υποβαθμίσουν τη δημόσια συγκοινωνία, τουλάχιστον στο κομμάτι του ΟΑΣΑ, έτσι ώστε να στρώσουν το έδαφος για ιδιωτικοποιήσεις».
«Να μην τολμήσετε να σκεφτείτε περαιτέρω ιδιωτικοποίηση των μεταφορών. Να γίνουν άμεσες προσλήψεις οδηγών και να επιστρέψουν στην κυκλοφορία τα "παρκαρισμένα" οχήματα του ΟΑΣΑ», αναφέρουν σε άλλο σημείο.
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ