Εισαγγελική παρέμβαση για Κέντρο Αισθητικής όπου δούλευαν υπάλληλοι θετικοί στον κορωνοϊό
Ανανεώθηκε:
Την παρέμβαση της Εισαγγελίας προκάλεσαν δημοσιεύματα σχετικά με κέντρο αισθητικής το οποίο λειτουργούσε αν και τρεις υπάλληλοι σε αυτό διαγνώστηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.
Η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Σωτηρία Παπαγεωργακοπούλου έδωσε εντολή για την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης ώστε να εξακριβωθεί η βασιμότητα των καταγγελιών που δημοσιεύθηκαν.
Εφόσον προκύψουν αληθείς, οι υπεύθυνοι της επιχείρησης, που λειτουργεί στα νότια προάστια, αλλά και κάθε άλλος υπαίτιος θα βρεθούν αντιμέτωποι με ποινική δίωξη για παραβάσεις της διάταξης που αφορά τα μέτρα προς αποφυγή της διάδοσης ασθένειας, η οποία προβλέπει ακόμη και κακουργηματικού βαθμού κατηγορία.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ