Θεσσαλονίκη: Διοργάνωσε πάρτι γενεθλίων εν μέσω lockdown – «Βροχή» τα πρόστιμα
Πάρτι γενεθλίων εν μέσω lockdown διοργανώθηκε το απόγευμα της Κυριακής σε διαμέρισμα πολυκατοικίας στη Λεωφόρο Νίκης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα Thestival.gr, στις 18:30 το 100 δέχτηκε κλήση για μουσική και φασαρία από διαμέρισμα και αμέσως στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης.
Όπως διαπίστωσαν, ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος είχε διοργανώσει πάρτι γενεθλίων με έξι καλεσμένους.
Στον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος βεβαιώθηκε, πάντα σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα, πρόστιμo 3.000 ευρώ ενώ σε κάθε καλεσμένο επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ για άσκοπη μετακίνηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ