Θεσσαλονίκη: Διοργάνωσε πάρτι γενεθλίων εν μέσω lockdown – «Βροχή» τα πρόστιμα
Πάρτι γενεθλίων εν μέσω lockdown διοργανώθηκε το απόγευμα της Κυριακής σε διαμέρισμα πολυκατοικίας στη Λεωφόρο Νίκης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα Thestival.gr, στις 18:30 το 100 δέχτηκε κλήση για μουσική και φασαρία από διαμέρισμα και αμέσως στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης.
Όπως διαπίστωσαν, ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος είχε διοργανώσει πάρτι γενεθλίων με έξι καλεσμένους.
Στον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος βεβαιώθηκε, πάντα σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα, πρόστιμo 3.000 ευρώ ενώ σε κάθε καλεσμένο επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ για άσκοπη μετακίνηση.
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ