Εξαφάνιση 29χρονης μητέρας: Εντοπίστηκε στην Ομόνοια μετά από μήνες
Ανανεώθηκε:
Αίσιο τέλος στην περιπέτεια της 29χρονης μητέρας από το Νέο Ηράκλειο που είχε εξαφανιστεί από την εποχή της πρώτης καραντίνας δόθηκε σήμερα.
Αξιοποιώντας τις μαρτυρίες που δόθηκαν στην εκπομπή «Τούνελ» της Αγγελικής Νικολούλη, η μητέρα της 29χρονης την εντόπισε στην περιοχή της Ομόνοιας.
Η νεαρή ήταν ταλαιπωρημένη και φανερά αδυνατισμένη, ωστόσο καλά στην υγεία της.
Η μητέρα επικοινώνησε με το επιτελείο της Αγγελικής Νικολούλη και εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για τη συμβολή της εκπομπής στον εντοπισμό της 29χρονης.
Στα ίχνη της νεαρής οδηγήθηκε η μητέρα μετά από μαρτυρία φίλης που επικοινώνησε στη διάρκεια της εκπομπής την περασμένη Παρασκευή για να αναφέρει ότι πριν από λίγες ημέρες την είδε στην περιοχή της Ομόνοιας και αντάλλαξαν λίγες κουβέντες.
Η μαρτυρία ζωής αναπτέρωσε τις ελπίδες της μητέρας της 29χρονης που την αναζήτησε στην ευρύτερη περιοχή και την εντόπισε σήμερα στην Ομόνοια.
Η νεαρή είχε χαθεί από τον περασμένο Μάρτιο και υπήρχαν σοβαροί φόβοι για τη ζωή της λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει.
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28