Κορωνοϊός: Νέος συναγερμός στις φυλακές Διαβατών - Άλλοι έξι υπάλληλοι θετικοί
Ανανεώθηκε:
Νέος συναγερμός σήμανε στις φυλακές Διαβατών μετά τον εντοπισμό ακόμη έξι κρουσμάτων κορωνοϊού.
Συγκεκριμένα, το Σάββατο έξι σωφρονιστικοί υπάλληλοι βρέθηκαν θετικοί.
Έτσι, τα θετικά κρούσματα που αφορούν υπαλλήλους των φυλακών ανέρχονται σε 14 ενώ υπάρχουν και περίπου 110 μεταξύ κρατουμένων.
Επίσης, δύο κρατούμενοι έχουν καταλήξει λόγω επιπλοκών του κορωνοϊού: Ένας άνδρας 81 ετών, η κατάσταση του οποίου ήταν επιβαρυμένη, καθώς αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με πηγές των φυλακών που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Είχε προηγηθεί ο θάνατος 69χρονου, ο οποίος είχε σοβαρά υποκείμενα νοσήματα και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ