Κορωνοϊός: Νέος συναγερμός στις φυλακές Διαβατών - Άλλοι έξι υπάλληλοι θετικοί
Ανανεώθηκε:
Νέος συναγερμός σήμανε στις φυλακές Διαβατών μετά τον εντοπισμό ακόμη έξι κρουσμάτων κορωνοϊού.
Συγκεκριμένα, το Σάββατο έξι σωφρονιστικοί υπάλληλοι βρέθηκαν θετικοί.
Έτσι, τα θετικά κρούσματα που αφορούν υπαλλήλους των φυλακών ανέρχονται σε 14 ενώ υπάρχουν και περίπου 110 μεταξύ κρατουμένων.
Επίσης, δύο κρατούμενοι έχουν καταλήξει λόγω επιπλοκών του κορωνοϊού: Ένας άνδρας 81 ετών, η κατάσταση του οποίου ήταν επιβαρυμένη, καθώς αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με πηγές των φυλακών που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Είχε προηγηθεί ο θάνατος 69χρονου, ο οποίος είχε σοβαρά υποκείμενα νοσήματα και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ