Κορωνοϊός: Στην Ύδρα έβγαλαν εικόνα από εκκλησάκι και την προσκυνούσαν οι πιστοί́
Ανανεώθηκε:
Σε περίοδο που το Εθνικό Σύστημα Υγείας πιέζεται και οι ΜΕΘ λιγοστεύουν λόγω της διασποράς του κορωνοϊού, κάποιοι επέλεξαν να μπουν παράνομα σε εκκλησάκι στο νησί της Ύδρας, έβγαλαν τις ιερές εικόνες σε εξωτερικό́ χώρο με σκοπό́ οι πιστοί́ να προσέλθουν και να προσκυνήσουν.
Αν και η λειτουργία σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsbomb.gr έγινε «κεκλεισμένων των θυρών» δεν γνωρίζει κανείς αν φορούσαν μάσκες ο ιερέας, ο ψάλτης αλλά και οι πιστοί που βρέθηκαν στην λειτουργία.
Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες που έφτασαν μετά από καταγγελία στο Newsbomb.gr έβγαλαν την εικόνα σε εξωτερικό́ χώρο την ώρα του εσπερινού. Μάλιστα η ομάδα των πιστών προέβη σε αυτές τις ενέργειες, αφού πρώτα έσπασε τα λουκέτα και τις κλειδαριές του μικρού ναού…
Διαβάστε περισσότερα στο Newsbomb.gr
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43