Κορωνοϊός: Θετικός ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης
Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσω ανάρτησης στα social media.
«Eνημερώθηκα από Δήμαρχο που συναντήθηκα τις προηγούμενες μέρες, ότι εμφάνισε συμπτώματα #Covid19. Αμέσως υποβλήθηκα σε έλεγχο και το αποτέλεσμα βγήκε θετικό. Θα παραμείνω το επόμενο διάστημα σε απομόνωση, ασκώντας εξ αποστάσεως και με ασφάλεια τα καθήκοντα μου. #Μένουμε_Ασφαλείς», έγραψε στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του, ενώ τα συμπτώματά του είναι ήπια.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΚΕ: Η καταδίκη της Άννας – Μισέλ Ασημακοπούλου εκθέτει την κυβέρνηση -
22:00
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση η φωτιά στη Βοιωτία: Καταστροφές σε καλλιέργειες και ποιμνιοστάσια
21:58
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Πέθανε ο Κωνσταντίνος Κουβαράς αναπληρωτής Προέδρου του ομίλου ΆΒΑΞ
21:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ο σεΐχης του Κατάρ απαντά με βίντεο για το αν σνόμπαρε τον Βανς στις συνομιλίες στην Ελβετία
21:47
ΕΛΛΑΔΑ