Κορωνοϊός: Θετικός ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης
Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσω ανάρτησης στα social media.
«Eνημερώθηκα από Δήμαρχο που συναντήθηκα τις προηγούμενες μέρες, ότι εμφάνισε συμπτώματα #Covid19. Αμέσως υποβλήθηκα σε έλεγχο και το αποτέλεσμα βγήκε θετικό. Θα παραμείνω το επόμενο διάστημα σε απομόνωση, ασκώντας εξ αποστάσεως και με ασφάλεια τα καθήκοντα μου. #Μένουμε_Ασφαλείς», έγραψε στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του, ενώ τα συμπτώματά του είναι ήπια.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο σεΐχης του Κατάρ απαντά με βίντεο για το αν σνόμπαρε τον Βανς στις συνομιλίες στην Ελβετία
21:47
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Σε ύφεση πυρκαγιά σε ξερά χόρτα και απορρίμματα στην Περαία
21:42
ΚΟΣΜΟΣ
Εκλογές στην Κολομβία: Οριακή νίκη Εσπριέγια - Έκκληση Σεπέδα για ηρεμία μετά τις ταραχές
21:38
ΚΟΣΜΟΣ
Περίπου 1,38 δισ. δολάρια οι υλικές ζημιές στον νότιο Λίβανο από τις ισραηλινές επιθέσεις
21:27
ΕΛΛΑΔΑ