Στόχος για δεύτερη φορά: Πέταξαν εκρηκτικό μηχανισμό στην είσοδο βενζινάδικου
Ανανεώθηκε:
Για δεύτερη φορά μέσα σε 15 ημέρες γίνεται στόχος αγνώστων βενζινάδικο στο σταθμό Λαρίσης.
Λίγο μετά τις 2:00πμ άγνωστοι πέταξαν εκρηκτικό μηχανισμό στην είσοδο του καταστήματος και προκάλεσαν υλικές ζημιές.
Με την υπόθεση ασχολείται το τμήμα εκβιαστών της Ασφάλειας ενώ την προηγούμενη φορά οι δράστες είχαν χρησιμοποιήσει χειροβομβίδα για να προκαλέσουν ζημιές στο κατάστημα υγρών καυσίμων.
Από την πρώτη φορά έχουν ληφθεί καταθέσεις και υλικό από κάμερες ασφαλείας.
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής: Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ