Θήβα: Νεκρός άνδρας που αυτοπυρπολήθηκε
Ανανεώθηκε:
Υπέκυψε στα τραύματά του ένας 52χρονος άνδρας, ο οποίος το πρωί της Κυριακής 6 Δεκεμβρίου αυτοπυρπολήθηκε στην αυλή του σπιτιού του στη Θήβα.
Ο 52χρονος είχε διακομιστεί με σοβαρά εγκαύματα στο Νοσοκομείο «Γεννηματάς» στην Αθήνα όπου και άφησε την τελευταία του πνοή την Τρίτη (8/12).
Όπως είχαν καταθέσει αυτόπτες μάρτυρες, ο 52χρονος άναψε φωτιά σε καυσόξυλα στην αυλή του και κάποια στιγμή έπεσε στις φλόγες.
Σύμφωνα με το lamiareport.gr, γείτονες ειδοποίησαν την αστυνομία και την πυροσβεστική αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μετέφερε αρχικά στο Νοσοκομείο της Θήβας. Η σοβαρότητα της κατάστασής του υπαγόρευσε τη διακομιδή του στην Αθήνα όπου και κατέληξε.
Ο άτυχος άνδρας φέρεται να αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00