Θήβα: Νεκρός άνδρας που αυτοπυρπολήθηκε
Ανανεώθηκε:
Υπέκυψε στα τραύματά του ένας 52χρονος άνδρας, ο οποίος το πρωί της Κυριακής 6 Δεκεμβρίου αυτοπυρπολήθηκε στην αυλή του σπιτιού του στη Θήβα.
Ο 52χρονος είχε διακομιστεί με σοβαρά εγκαύματα στο Νοσοκομείο «Γεννηματάς» στην Αθήνα όπου και άφησε την τελευταία του πνοή την Τρίτη (8/12).
Όπως είχαν καταθέσει αυτόπτες μάρτυρες, ο 52χρονος άναψε φωτιά σε καυσόξυλα στην αυλή του και κάποια στιγμή έπεσε στις φλόγες.
Σύμφωνα με το lamiareport.gr, γείτονες ειδοποίησαν την αστυνομία και την πυροσβεστική αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μετέφερε αρχικά στο Νοσοκομείο της Θήβας. Η σοβαρότητα της κατάστασής του υπαγόρευσε τη διακομιδή του στην Αθήνα όπου και κατέληξε.
Ο άτυχος άνδρας φέρεται να αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00