Θεσσαλονίκη: Ληστεία με καραμπίνα για... 20 ευρώ
Ληστεία με καραμπίνα σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής στην περιοχή των Διαβατών στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δύο δράστες μπήκαν λίγο μετά τις έξι στο αρτοποιείο της συγκεκριμένης περιοχής και με την απειλή καραμπίνας ζήτησαν από τον υπάλληλο τις εισπράξεις του ταμείου.
Οι δράστες πήραν μόλις 20 ευρώ που υπήρχαν στο ταμείο και διέφυγαν με μηχανή.
Πραγματοποιούνται έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στην Καλλιθέα: «Το οπαδικό κίνητρο εξετάζεται, αλλά δεν προκύπτει» λέει η Δημογλίδου
13:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος: Το σύστημα δύο γύρων εκλογών έκλεισε τον κύκλο του - Ομοβροντία πυρών της αντιπολίτευσης
13:28
ΚΟΣΜΟΣ
Live- Βενεζουέλα: Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών - 164 σοροί έχουν ανασυρθεί από τα συντρίμμια
13:26
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Δεν φταίει ο τουρισμός, αλλά η απουσία σχεδιασμού
13:19
ΚΟΣΜΟΣ