Κακοκαιρία «Μήδεια»: Κλειστά την Τετάρτη τα σχολεία σε Διδυμότειχο, Ορεστιάδα, Σουφλί και Σαμοθράκη
Ανανεώθηκε:
Κλειστά θα παραμείνουν και την Τετάρτη τα σχολεία στους Δήμους Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας, Σουφλίου και Σαμοθράκης, στο ακριτικό νησί και την Πέμπτη.
Με απόφαση των δημάρχων, λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών και του παγετού που επικρατεί, καθίσταται επικίνδυνη η προσέλευση και η παραμονή των μαθητών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στους παιδικούς σταθμούς.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ - ΜΠΕ, τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν με τηλεκπαίδευση, κατόπιν συνεννόησης με τις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Κανονικά θα προσέλθουν στις σχολικές αίθουσες οι μαθητές του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ