Κακοκαιρία «Μήδεια»: Κλειστά την Τετάρτη τα σχολεία σε Διδυμότειχο, Ορεστιάδα, Σουφλί και Σαμοθράκη
Ανανεώθηκε:
Κλειστά θα παραμείνουν και την Τετάρτη τα σχολεία στους Δήμους Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας, Σουφλίου και Σαμοθράκης, στο ακριτικό νησί και την Πέμπτη.
Με απόφαση των δημάρχων, λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών και του παγετού που επικρατεί, καθίσταται επικίνδυνη η προσέλευση και η παραμονή των μαθητών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στους παιδικούς σταθμούς.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ - ΜΠΕ, τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν με τηλεκπαίδευση, κατόπιν συνεννόησης με τις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Κανονικά θα προσέλθουν στις σχολικές αίθουσες οι μαθητές του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ