Απίστευτο περιστατικό: Στον Άγιο Σάββα 25χρονος μετά από δάγκωμα κόμπρας
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Άγιος Σάββας ένας 25χρονος από την Κύπρο, έπειτα από δάγκωμα κόμπρας στο χέρι.
Τον νεαρό, που είναι συλλέκτης φιδιών και έχει αρκετά στο σπίτι του, μετέφεραν στο νοσοκομείο οι φίλοι του.
Το περιστατικό σημειώθηκε μέσα στο διαμέρισμα του νεαρού, όταν προσπάθησε να ταΐσει την κόμπρα.
Κατά πληροφορίες, ο Κύπριος φιλοξενεί 17 φίδια στο διαμέρισμά του –ορισμένα εκ των οποίων είναι δηλητηριώδη.
Αργά το βράδυ της Πέμπτης, ο νεαρός εισήχθη εσπευσμένα σε ΜΕΘ του νοσοκομείου Άγιος Σάββας.
ΚΟΣΜΟΣ
ΟΗΕ: Αναστέλλεται η απομάκρυνση πλοίων και ναυτικών από το Ορμούζ μετά την επίθεση σε πλοίο
21:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
ΚΟΣΜΟΣ
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
CULTURE
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
ΚΟΣΜΟΣ