Απίστευτο περιστατικό: Στον Άγιο Σάββα 25χρονος μετά από δάγκωμα κόμπρας
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Άγιος Σάββας ένας 25χρονος από την Κύπρο, έπειτα από δάγκωμα κόμπρας στο χέρι.
Τον νεαρό, που είναι συλλέκτης φιδιών και έχει αρκετά στο σπίτι του, μετέφεραν στο νοσοκομείο οι φίλοι του.
Το περιστατικό σημειώθηκε μέσα στο διαμέρισμα του νεαρού, όταν προσπάθησε να ταΐσει την κόμπρα.
Κατά πληροφορίες, ο Κύπριος φιλοξενεί 17 φίδια στο διαμέρισμά του –ορισμένα εκ των οποίων είναι δηλητηριώδη.
Αργά το βράδυ της Πέμπτης, ο νεαρός εισήχθη εσπευσμένα σε ΜΕΘ του νοσοκομείου Άγιος Σάββας.
ΚΟΣΜΟΣ
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55
ΚΟΣΜΟΣ
Αναγκαστική προσγείωση για το ελικόπτερο του Ισραηλινού προέδρου μετά από πρόσκρουση σε πουλιά
21:46
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Συνάντηση Γκίλφοϊλ - Τουρνά για την πρόληψη και διαχείριση φυσικών καταστροφών
21:38
CULTURE
Η «Οδύσσεια» μόλις κυκλοφόρησε σε audiobook με την ΑΙ φωνή του Μάικλ Κέιν και διχάζει το Χόλιγουντ
21:30
ΕΛΛΑΔΑ