Τραγωδία στο Θριάσιο: Αυτοκτόνησε 41χρονος νοσηλευόμενος γιατρός
Ένας γιατρός 41 ετών ο οποίος νοσηλευόταν στο «Θριάσιο» αυτοκτόνησε πέφτοντας από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου.
Ο γιατρός νοσηλευόταν στο τρίτο όροφο στη Β' Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου και δεν εργαζόταν στο συγκεκριμένο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, ο γιατρός αντιμετώπιζε σοβαρά παθολογικά προβλήματα.
Ο 41χρονος έπεσε από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου στο υπόγειο πάνω σε μια μπάρα και έγινε αντιληπτός από το προσωπικό της κλινικής.
Αυτή τη στιγμή η αστυνομία λαμβάνει καταθέσεις.
ΕΛΛΑΔΑ
Το πιο επικίνδυνο είδος δεν είναι ο λαγοκέφαλος, είναι ο ανεγκέφαλος
07:45
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα ΗΠΑ σε Ιράν για Στενά του Ορμούζ: «Όχι σε οριστική συμφωνία με οποιοδήποτε τίμημα»
07:43
ΚΟΣΜΟΣ
Συνεχίζονται οι συνομιλίες Ισραήλ - Λιβάνου για την εκεχειρία
07:35
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Οι επόμενες κινήσεις, οι νέες επενδύσεις και οι επερχόμενοι «εξόδοι» για το VentureFriends
07:33
ΚΟΣΜΟΣ