Τραγωδία στο Θριάσιο: Αυτοκτόνησε 41χρονος νοσηλευόμενος γιατρός
Ένας γιατρός 41 ετών ο οποίος νοσηλευόταν στο «Θριάσιο» αυτοκτόνησε πέφτοντας από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου.
Ο γιατρός νοσηλευόταν στο τρίτο όροφο στη Β' Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου και δεν εργαζόταν στο συγκεκριμένο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, ο γιατρός αντιμετώπιζε σοβαρά παθολογικά προβλήματα.
Ο 41χρονος έπεσε από το μπαλκόνι του τρίτου ορόφου στο υπόγειο πάνω σε μια μπάρα και έγινε αντιληπτός από το προσωπικό της κλινικής.
Αυτή τη στιγμή η αστυνομία λαμβάνει καταθέσεις.
ΚΟΣΜΟΣ
«Καταρρίψαμε 660 ουκρανικά drones τη νύχτα», λέει η Ρωσία
09:29
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ» - Ποια αφορά
09:22
ΕΛΛΑΔΑ
Νταλίκα φορτωμένη με καρπούζια τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα στην Ιόνια Οδό - Δείτε βίντεο
09:14
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Helleniq Energy: Γυρίζει σελίδα με την νέα στρατηγική ανάπτυξης Vision 2030+
09:07
ΚΟΣΜΟΣ