Κορωνοπάρτι σε αποθήκη στη Τούμπα - Πρόστιμα σε 53 άτομα
Ανανεώθηκε:
Ένα από τα μεγαλύτερα κορωνοπάρτι των τελευταίων ημερών διοργανώθηκε χθες από ξένους φοιτητές στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.
Το πάρτι εν μέσω κορωνοϊού και παρά τις απαγορεύσεις διοργανώθηκε σε ισόγειο χώρο ο οποίος λειτουργούσε ως αποθήκη, στην περιοχή της Τούμπας και σε αυτό συμμετείχαν συνολικά 53 άτομα.
Οι αστυνομικοί που έκαναν έφοδο στο χώρο, επέβαλαν πρόστιμα στους 53 συμμετέχοντες για διοργάνωση ιδιωτικής συνάθροισης, αγνοώντας τα περιοριστικά μέτρα της πανδημίας του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την αστυνομία, στο πάρτι συμμετείχαν φοιτητές ξένων υπηκοοτήτων. Οι αρχές βεβαίωσαν πρόστιμα των 300 ευρώ σε 52 άτομα και 3000 ευρώ στην 21 ετών διοργανώτρια.
ΚΟΣΜΟΣ
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
ΚΟΣΜΟΣ
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14
ΚΟΣΜΟΣ
Οι ΗΠΑ επιβάλλουν κυρώσεις σε πρόσωπα και εταιρείες που εξοπλίζουν τις εμπόλεμες πλευρές στο Σουδάν
21:05
ΕΛΛΑΔΑ
Ηλεκτρικά πατίνια: Ασφάλιση και όριο ταχύτητας σε νομοθετική παρέμβαση - Τι προβλέπεται
20:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ