Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο αγοράκι 1,5 ετών που έπεσε από μπαλκόνι
Ανανεώθηκε:
Με ελαφρά τραύματα νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης από το απόγευμα της Τρίτης ένα αγοράκι μόλις 1,5 ετών, το οποίο έπεσε από μπαλκόνι διαμερίσματος πρώτου ορόφου, στην περιοχή του Κορδελιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το thestival.gr, το ατύχημα σημειώθηκε λίγο πριν τις 17:00. Υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, το αγοράκι βρέθηκε στο κενό.
Επί τόπου έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε το παιδί προκειμένου να το μεταφέρει στο εφημερεύον νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αγοράκι παρελήφθη από το ΕΚΑΒ σε καλή κατάσταση.
ΕΛΛΑΔΑ
«Dealers είμαστε, τι μας πέρασες;»: Οι διάλογοι που «έκαψαν» το κύκλωμα ναρκωτικών στη Μύκονο
14:52
ΕΛΛΑΔΑ
Μπήκε σε κατάστημα στο Αγρίνιο και απείλησε τον υπάλληλο με μαχαίρι
14:51
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42
ΕΛΛΑΔΑ
Επίθεση σε αστυνομικούς της ΔΙΑΣ στην Πάτρα – Ένας ελαφρά τραυματίας
14:40
ΚΟΣΜΟΣ