Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο αγοράκι 1,5 ετών που έπεσε από μπαλκόνι
Ανανεώθηκε:
Με ελαφρά τραύματα νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης από το απόγευμα της Τρίτης ένα αγοράκι μόλις 1,5 ετών, το οποίο έπεσε από μπαλκόνι διαμερίσματος πρώτου ορόφου, στην περιοχή του Κορδελιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το thestival.gr, το ατύχημα σημειώθηκε λίγο πριν τις 17:00. Υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, το αγοράκι βρέθηκε στο κενό.
Επί τόπου έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε το παιδί προκειμένου να το μεταφέρει στο εφημερεύον νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το αγοράκι παρελήφθη από το ΕΚΑΒ σε καλή κατάσταση.
ΚΟΣΜΟΣ
Μικρό αεροπλάνο προσέκρουσε στον ψηλότερο ουρανοξύστη του Πεκίνου
16:21
ΕΛΛΑΔΑ
Απαγόρευση κυκλοφορίας στη Χαλκιδική, λόγω υψηλού κινδύνου δασικής πυρκαγιάς
16:17
ΕΛΛΑΔΑ
Αυτοκίνητο παρέσυρε 12χρονη στην Κόρινθο - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
16:09
ΕΛΛΑΔΑ
Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στο Στρατό
16:03
ΕΛΛΑΔΑ