Θεσσαλονίκη: «Άνοιξαν» το ψιλικατζίδικο και άρπαξαν 160.000 ευρώ
Ανανεώθηκε:
Διάρρηξη σημειώθηκε τα ξημερώματα της Μεγάλης Τρίτης σε ψιλικατζίδικο στην Τούμπα της Θεσσαλονίκης, με τους δράστες να αρπάζουν λεία - «μαμούθ» από το ταμείο του καταστήματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το thestival.gr, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος ανέφερε στις Αρχές ότι οι διαρρήκτες του άρπαξαν ποσό ύψους 160.000 ευρώ μέσα από το ταμείο.
Η διάρρηξη έγινε αντιληπτή από υπάλληλο του καταστήματος.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η Αστυνομία, ωστόσο προκαλεί εντύπωση πώς ο ιδιοκτήτης άφησε ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό εκτεθειμένο μέσα στο κατάστημά του.
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14
ΕΛΛΑΔΑ
Σέρρες: Ενώπιον ανακριτή ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου - Το χρονικό της τραγωδίας και το παραβατικό παρελθόν του δράστη
18:03
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση και χωρίς ενεργό μέτωπο η φωτιά στο Σπαθάρι Ευβοίας
17:52
ΚΟΣΜΟΣ