Θεσσαλονίκη: «Άνοιξαν» το ψιλικατζίδικο και άρπαξαν 160.000 ευρώ
Ανανεώθηκε:
Διάρρηξη σημειώθηκε τα ξημερώματα της Μεγάλης Τρίτης σε ψιλικατζίδικο στην Τούμπα της Θεσσαλονίκης, με τους δράστες να αρπάζουν λεία - «μαμούθ» από το ταμείο του καταστήματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το thestival.gr, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος ανέφερε στις Αρχές ότι οι διαρρήκτες του άρπαξαν ποσό ύψους 160.000 ευρώ μέσα από το ταμείο.
Η διάρρηξη έγινε αντιληπτή από υπάλληλο του καταστήματος.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η Αστυνομία, ωστόσο προκαλεί εντύπωση πώς ο ιδιοκτήτης άφησε ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό εκτεθειμένο μέσα στο κατάστημά του.
ΚΟΣΜΟΣ
«Καθοριστικό βήμα για αποκλιμάκωση» η συμφωνία Ισραήλ - Λιβάνου λέει η φον ντερ Λάιεν
20:23
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πάνω από 10.000 βέσπες κατέκλυσαν στη Ρώμη - Εντυπωσιακές εικόνες γύρω από το Κολοσσαίο
20:13
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη μέρα με πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς: 32 φωτιές σε ένα 24ωρο - Συναγερμός λόγω ανέμων
20:02
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ