Κόρινθος: Άνδρας έκοψε το μόριό του και έπεσε στο κενό
Από το παράθυρο του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου βούτηξε στο κενό ένας 35χρονος άνδρας με καταγωγή από το Ξυλόκαστρο, ο οποίος νωρίτερα είχε κόψει με αιχμηρό αντικείμενο το μόριό του.
Ο άνδρας παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και όταν έφτασε στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείο άνοιξε το παράθυρο και βούτηξε στο κενό.
Ο 35χρονος, που βρισκόταν σε κατάσταση αμόκ, είναι νοσηλεύεται τραυματισμένος, ωστόσο δεν διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.
Όπως γράφει η τοπική ιστοσελίδα korinthostv.gr, ο τραυματίας φέρεται να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.
Τα αίτια του ατυχήματος διερευνούν αστυνομικοί του ΑΤ Κορίνθου.
ΕΛΛΑΔΑ
Μήνυμα 112 για τη φωτιά στη Θεσσαλονίκη: «Κλείστε πόρτες και παράθυρα»
18:34
ΕΛΛΑΔΑ
Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για πυρκαγιές σε Βοιωτία, Λάρισα, Χαλκιδική, Θεσσαλονίκη
18:30
ΚΟΣΜΟΣ
Νεκρός Ρώσος δημοσιογράφος που είχε αποκαλύψει τη σχέση του Πούτιν με την Καμπάεβα
18:28
ΕΛΛΑΔΑ
Προειδοποίηση της ΕΛΑΣ για απατηλό e-mail με ψευδή χρήση στοιχείων - Εμπλέκει και την Europol
18:20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ