Σακελλαροπούλου για άνοιγμα εστίασης: «Ξαναζούμε μικρές χαρές της καθημερινότητας»
Ανανεώθηκε:
Tο δικό της μήνυμα για την επαναλειτουργία της εστίασης έστειλε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου από τα νοσοκομεία Ευαγγελισμός και Σωτηρία.
Η κ. Σακελλαροπούλου απόλαυσε έναν καφέ και φιλική κουβέντα με γιατρούς από τα προαναφερόμενα νοσοκομεία αναρτώντας και τη σχετική φωτογραφία στο λογαριασμό της στο twiter.
Σχολιάζοντας το άνοιγμα της εστίασης, μίλησε για τις μικρές χαρές της καθημερινότητας, που τις θεωρούσαμε αυτονόητες μέχρι να μας τις στερήσει η πανδημία.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η Πρόεδρος σε ανάρτησή της στο twitter :
«Πρώτη μέρα με την εστίαση πάλι ανοικτή, έστω και με περιορισμούς. Απολαμβάνοντας έναν καφέ και φιλική κουβέντα με γιατρούς από τον Ευαγγελισμό και το Σωτηρία ξαναζούμε μικρές χαρές της καθημερινότητας, που τις θεωρούσαμε αυτονόητες μέχρι να μας τις στερήσει η πανδημία».
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ - Ιράν για Στενά του Ορμούζ και πυρηνικά: Απομάκρυνση 11.000 ναυτικών από τον Κόλπο
08:11